Tez Danışmanı Atanması
Danışman seçimi yüksek lisans programlarında en geç birinci yarıyılın sonuna kadar yapılır. Öğrenci, Lisansüstü Eğitim Programları Danışman Atama ve Değişikliğine İlişkin Usul ve Esaslarda belirtilen şartları sağlayan öğretim üyeleri arasından seçim yapar. Öğrenci, tez danışmanı olarak atanmasını tercih ettiği üç öğretim üyesinin ismini imzalarını da alarak Danışman Seçim Formuyla anabilim dalı başkanlığına bildirir. Anabilim dalı başkanlığı, öğrencinin seçimlerini ikiye indirerek Danışman Önerileri Kurul Tutanağıyla Enstitüye önerir. Enstitüye öneri aşağıdaki yazılı belgelerle yapılır. Öğrencinin tez danışmanı Enstitü Yönetim Kurulu onayıyla kesinleşir.
- Danışman Seçim Formu
- Akademik Kurul Kararı
- Anabilim Dalı Başkanlığı'nın Resmi Yazısı
Tez danışmanı değişikliği, Lisansüstü Eğitim Programları Danışman Atama ve Değişikliğine İlişkin Usul ve Esasları kapsamında yapılır. Tez danışmanını değiştirmek isteyen öğrenci Danışman Değişikliği Formunu kullanarak anabilim dalı başkanlığına başvuru yapar. Enstitüye, danışman değşikliği önerisi aşağıdaki yazılı belgelerle yapılır.
- Danışman Değişikliği Formu
- Danışman Değişikliği Gerekçesi
- Akademik Kurul Kararı
- Anabilim Dalı Başkanlığı'nın Resmi Yazısı
Tez danışmanı atamalarına ilişkin Enstitü Yönetim Kurulu kararları ilgili anabilim dalı başkanlıklarına yazılır. Öğrencinin otomasyon sistemi üzerinden ders yazılımı yapabilmesi için anabilim dalı başkanlığınca tez danışmanı-öğrenci eşleşmesi yapılmalıdır. Tez danışmanı atanan öğrencilerin ders onayları bu öğretim üyelerince yapılır.
Seminer, tez ve uzmanlık alan dersleri tez danışmanından alınır. Tez danışmanı atanıncaya kadar ders onayları anabilim dalı başkanlığınca yapılır.
Tez danışmanı atanan öğrencilerin en geç danışman atanmasını takip eden dönem sonuna kadar tez konusunu/önerilerini sunması gerekir.
Formlar:









